Her på siden finder du information om vores medlemsbilletter samt svar på nogle af de mest gængse spørgsmål vedr. vores billetsystem.
Vores medlemsbilletter bestræber vi os på at udsende cirka 3 uger før den udvalgte koncert, dog kan der ske ændringer, da der er mange faktorer der skal falde på plads, før vi må udsende medlemsbilletter (aftaler med kunstner og koncertbureau mm.). Sådanne aftaler kan i nogle tilfælde først falde i hak i dagene lige op til koncerten, så hold øje med din indbakke…
Herunder finder du nogle af de mest kendte problemer og løsninger (under opbygning):
“Jeg har ikke modtaget nogen mail fra Musikforeningen 5-øren…”
Her er flere løsninger:
1) Du har ikke oplyst os din e-mail til vores medlemsregister, eller ændring af samme.
2) Der er nogle hvor vores mails ender i spamfiltret, så tjek spamfiltret og “godkend” mail fra Musikforeningen 5-øren.
Vi deler e-mail adresse, men modtager kun til et medlem?
Vi oplever desværre at billetsystemet ikke kan håndtere dubletter, og vi arbejder på en løsning. Som et alternativ vil vi lægge medlemsbilletter til side på Café 5øren. Dog skal man gøre opmærksom på, at man kommer og henter billetterne. Opdatering 2017: Der burde efter vores skifte af billetudbyder, ikke være de samme problemer med dubletter mere!
Jeg modtager ikke mere medlemsbilletter fra Musikforeningen 5-øren?
Dette kan skylles, at vi ikke har modtaget betaling af kontingent det indeværende år, så bliver man automatisk slettet i systemet. Skriv til os på info@5oeren.dk, så finder vi ud af status.
Det kan ligeledes skylles at man ikke har underrettet os om flytning eller lign. Skriv til os på 5oeren.dk og vi finder en løsning.
Kan man bestille medlemsbilletter til bestemte koncerter?
Nej, det kan man ikke, da vi er afhængige af mange forskellige faktorer, såsom billetsalg (er koncerten udsolgt), individuelle aftaler med kunstnerne og bureauerne mm.
Hvor mange medlemsbilletter kan man regne med at få om året?
Vi bestræber os på at sende ud til 8-10 stykker på et kalender år, dette kan dog variere lidt, da vi de senere år og ved skiftet fra postomdelte til elektroniske billetter, har kunne udsende flere medlemsbilletter end forventet.
Er medlemsbilletterne personlige?
Nej, det er de ikke, man må gerne give medlemsbilletterne videre, hvis man selv er forhindret i at komme til koncerten.