Medlemsbilletter

Vi bestræber os, som udgangspunkt, altid på, at sende medlemsbilletter ud tre uger før koncerten. Der er dog mange faktorer, der skal gå op i en højere enhed, før vi må sende dem ud (aftaler med kunstnere, koncertbureauer etc.), De gode intentioner til trods, ender det derfor ofte med, at de først kommer ud lige op til koncerten. Samtidig er der til tider restriktioner på, hvor mange billetter vi må sende ud, så hold øje med din email og download kun billetten, hvis du har tænkt dig at komme til koncerten.

Husk desuden på, at langt de fleste gæster til koncerten har betalt mange penge for deres billet, så gå ud i foyeren eller op på rygeterassen, hvis du skal hyggesnakke under koncerten.

FAQ om medlemsbilletter

Jeg modtager ikke længere mails fra Musikforeningen 5-øren?

Det kan skyldes flere ting:

1) Vi har haft problemer med at vores mails er blevet fanget af spamfilteret, så tjek her i første omgang.

2) Kontigentet er ikke blevet betalt, eller betalingen har krydset opdateringen af medlemskartoteket på uheldig vis og du er blevet slettet vores database.

3) Du har skiftet email uden at underrette os.

Hvis du har sikret dig, at vores mails ikke er blevet fanget af dit spamfilter, skal du skrive til info@5oeren.dk, så undersøger vi sagen hurtigst muligt.

Kan man bestille medlemsbilletter til bestemte koncerter? 

Nej. Medlemsbilletterne bliver udstedt ud fra forskellige parametre såsom billetsalg og individuelle aftaler med kunstnere, bureauer og lign.

Hvor mange medlemsbilletter kan jeg regne med at modtage om året? 

Vi bestræber os på at sende billetter ud minimum 8-10 gange pr kalenderår.

Er medlemsbilletterne personlige?

Nej, man må gerne give billetterne videre, hvis man bliver forhindret i at komme til koncerten.